خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/07 - 18:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نصیرائی خبرداد:

انتظار ۱۷ ساله برای آبرسانی به چرمه به پایان رسید

اهالی روستای چرمه قریب به ۱۷ سال در انتظار برقراری این شبکه آبرسانی بودند که سرانجام با همت بسیج مستضعفین و پیگیری‌های نماینده مردم به نتیجه رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛مجید نصیرائی نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سرکشی خود به همراه مسئولان راهی کریمو شد.



در این سفر نماینده مردم طی تماس تلفنی با "دوستی" مدیرکل آبفای استان نسبت به اصلاح شبکه آبرسانی پیگیری نمود.ادامه بهسازی معابر روستا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



استمرار بهسازی معابر در مصعبی



نماینده مردم   طبس،فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت‌الاسلام مرتضی‌نیا امام جمعه سرایان، "تنها" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی،رضوی فرماندار شهرستان سرایان، شورای اسلامی شهر و شهرستان سرایان و جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی به روستای مصعبی رفت.



به منظور استمرار اجرای سنگفرش معابر در این روستا و آسفالت مسیر اصلی روستا، هماهنگی لازم جهت پیگیری بیشتر انجام شد و پروژه‌های بنیاد مسکن نیز در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.



در ادامه سفر به شهرستان سرایان مجید نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرقد امامزادگان دو روستای کریمو و مصعبی به شهدای والامقام این منطقه ادای احترام کرد.



پایان انتظار ۱۷ ساله  برای آبرسانی به چرمه



مجید نصیرایی نماینده مردم طبس،فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به اتفاق امام جمعه شهرستان سرایان، فرمانده سپاه، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین از مجتمع آبرسانی چرمه که شامل ۳۰ حوضچه، ۱۲کیلومتر خط انتقال اب و ۳ مخزن (مجموعا به ظرفیت ۷۰۰ مترمکعب) می‌باشد، بازدید کرد.

اهالی روستای چرمه قریب به ۱۷ سال در انتظار برقراری این شبکه آبرسانی بودند که سرانجام با همت بسیج مستضعفین و پیگیری‌های نماینده مردم به نتیجه رسید.



پیشرفت مسکن ملی زیر ذره بین نماینده



نصیرایی نماینده مردم انقلابی طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در سایت ۱۵ هکتاری سرایان، آخرین وضعیت پیشرفت این سایت و وجود آب و برق و گاز را مورد بررسی قرار داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372210
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار